سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید یار

اگر هنگام مطالعه دچار درد در نواحی گردن و کمر خود می شوید علت آن می تواند عدم تناسب در اندازه میز و صندلی شما باشد. موضوع مهمی که متاسفانه در کشور ما کمتر به آن توجه می شود تناسب اندازه میز و صندلی با سن افراد می باشد. عدم توجه به این موضوع باعث ایجاد ناراحتی در قسمت گردن کمر و پا می شود و برای شما هزینه های درمان سنگینی را در پی خواهد داشت. پس قبل از اینکه به زیبایی میز تحریر توجه کنید نکات پزشکی را در نظر بگیرید

میز تحریر یکی از مهمترین وسایل هر محیط خانگی و اداری بحساب می آید که می توان از آن در زمینه های مختلف استفاده کرد. امروزه از میزهای تحریر به عنوان میز کامپیوتر نیز استفاده می شود که البته از نظر استانداردهای مخصوص به هر دو میز نباید این بهره وری صورت پذیرد اما به دلیل فضای کوچک اتاق ها و همچنین توجیه اقتصادی این کار، اغلب خانواده های جهان از یک میز هم به عنوان میز مطالعه و تحریر استفاده می کنند

با توجه به روحیه و کوچکی جثه کودکان، میز تحریرهای منحصر به فردی برای آنان در بازار وجود دارد که هم دارای رنگ های شاد و زیبایی هستند و هم از طرح های فانتزی مختلفی برای ساخت آن ها استفاده شده است. لازم به ذکر است میز مخصوص کودکان به هیچ عنوان قابل استفاده از سوی افراد بزرگسال نخواهد بود. برای خرید میز تحریر تاشو کلیک کنید

برای خرید میز تحریر کودک کلیک کنید

میزهای تاشو: یکی از ایده آل ترین و جدیدترین میزهای تحریر موجود در بازار، میزهای تاشو هستند که می توان از آن ها برای استفاده ار فضاهای کوچک و کم جا بهره های زیادی گرفت و در وقت لازم به سراغ آن رفت و پس از اتمام کار خود نیز با بستن پایه های تاشو و حتی صفحه رویی میز در برخی از مدل ها، آن را جمع آوری و در گوشه ای از اتاق خانه و یا محل کارتان قرار دهید.

ابعاد صندلی در افراد چاق و لاغر متفاوت است. قسمت نشیمنگاه صندلی باید به گونه ای باشد که نود درصد طول قسمت ران شما را در خود جای دهد. اگر قسمت بیشتری را در خود جای دهد باعث فشار زیاد به زانو ها می شود و در صورتی که اندازه صندلی به گونه ای باشد که کمتر از 90 درصد طول شما را در خود جای دهد باعث ایجاد مشکلات عضلانی می شود.

میز تحریر یکی از وسایل مهم و ضروری برای کودکانی است که به تازگی وارد مدرسه می شوند و شروع به کسب علم و دانش می کنند. کودکان به وسیله میز تحریر می توانند علاوه بر مطالعه تکالیف خود را نیز انجام دهند. اگر شما به عوارض نشستن کودکان بر روی زمین نگاهی بیاندازید متوجه اهمیت میز تحریر برای کودک خود می شوید. تمامی متخصص های ارتوپدی کودک توصیه می کنند که برای کودکانی که قرار است به مدرسه بروند از همان ابتدا یک میز تحریر خوب و با کیفیت تهیه نمایید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به سلامت کودک خود اهمیت می دهید، حتما برای حفظ سلامت کودک خود می بایست برای او یک میز تحریر خریداری نمایید تا از ورود هر گونه آسیب به ستون فقرات کودک خود جلوگیری نمایید و سلامت کودک خود را تضمین کنید.

اگر شما هم سری به بازار زده باشید متوجه تنوع زیاد این مدل ها شده اید، و انتخاب بهترین نمونه میز تحریر برای شما سخت شده است. شاید یکی از دلایلی که باعث شده است که این مطلب را بخوانید همین موضوع باشد.

ارتفاع صندلی مقدار عددی خاصی ندارد و با توجه به اندازه پا و سن اشخاص تعیین می شود. ارتفاع صندلی شما هر اندازه ای باشد می بایست ران و زانوی شما در موقعیت 90 درجه با هم قرار بگیرند.

بهتر است برای مطالعه و کامپیوتر دو میز جداگانه بخرید. زیرا استفاده از هر دو وسیله بدن می بایست شرایط خاصی داشته باشد. متاسفانه به دلیل کمبود جا در اتاق این اتفاق نمی افتد. اگر از نظر اقتصادی هم قادر به خرید دو میز جداگانه نیستید بهتر است میزی بخرید که سطح رویه بزرگتری داشته باشد.

منابع دیگر : دیجی کالا  بلج