سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید یار

چگونه می توان در اینستاگرام تبلیغ کرد؟

چه چیزی را باید اعلام کنیم که دارای نقد و بررسی خوبی باشد؟

چند نوع تبلیغ در اینستاگرام داریم؟

پاسخ همه سوالات شما در ویدئوی بالا ارائه شده است. امروزه با رشد روزافزون اینستاگرام ، بسیاری از افراد در اتحادیه های مختلف تبلیغات خود را در اینستاگرام آغاز کرده اند و از طریق آن توانسته اند نظرات بسیار خوبی دریافت کنند. اما این تبلیغات روش ها و سبک های مختلفی دارند

 

روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام

1- تبلیغات در صفحات مشهور اینستاگرام ، یا همان تأثیرگذاران یا وبلاگ نویسان تبلیغات گسترده اینستاگرام

اینفلوئنسرها یا وبلاگ نویسان افرادی هستند که با تولید محتوا در زمینه های مختلف مانند شوخ طبعی ، کارهای روزمره ، سبک زندگی ، زندگی کاری و ... افراد و پیروان زیادی را به خود جذب می کنند که این پیروان می توانند با اطمینان زیادی به این وبلاگ نویسان اعتماد کنند. به این ترتیب ، آنها تبلیغات خوبی خواهند داشت. به دلیل این شرایط ، آنها با پرداخت هزینه تبلیغاتی را در مقابل خود قرار می دهند. آنها این پست را به روشهای مختلفی انجام می دهند:

شغل دائم

یک پست دائمی برای صفحاتی وجود دارد که فالوورهای زیادی ندارند و هدف آنها کسب درآمد بیشتر و آماده ساخت این تبلیغات با مقادیر کم است. اما صفحاتی که پیروان بیشتری دارند و در نتیجه محبوبیت و محبوبیت بیشتری کسب می کنند ، 100? مقادیر بیشتری دریافت می کنند و در نهایت تبلیغات خود را تا 24 ساعت در پست الکترونیکی قرار می دهند.

مبالغ بسته به نوع مخاطب ، پیروان و بازدیدکنندگان متفاوت است و از 50،000 تا چند ده میلیون تومان متغیر است.

یک داستان

به این ترتیب ، آنها در اینستاگرام یا عکسی که شما ایجاد کرده اید تبلیغ می کنند و یا با عکس گرفتن از خود ، مارک و خدمات شما را تبلیغ می کنند و هزینه هایی از 50،000 تا چند ده میلیون تومان را از شما می گیرند.

اما تصمیم گیری در مورد بهترین بررسی ها به نوع تبلیغ ، خدمات و محصولاتی بستگی دارد.

 

2- تبلیغات گسترده ای انجام دهید

به این ترتیب می توانید تبلیغات خود را به سمت شرکت هایی که تبلیغات ارائه می دهند ، هدف قرار دهید. مثلاً آیا این شرکت ها بودجه ای از شما می خواهند یا می گویند بودجه تبلیغات چقدر است؟ در ازای این بودجه ، آنها اینفلوئنسرها ، کانال های تبلیغاتی و اعلان ها را جستجو می کنند و تبلیغات گسترده ای را برای شما در اینستاگرام انجام می دهند. آنها برای صفحه شما محتوا ایجاد می کنند ، صفحه شما را با جهت بررسی می کنند و اسکریپتی برای صفحه شما ایجاد می کنند.

در گروه ما ، طراحی اطلاعات ، بررسی می کنیم که مسئولیت کدام صفحات را بر عهده داریم یا می خواهید برای چه صفحاتی تبلیغات بدنی ایجاد کنید و با نوشتن تمام عناصر ، هشتگ ، پست و دو سناریو را می نویسیم و به شما می گوییم که به یک کلیپ تبلیغاتی و انیمیشن نیاز دارید. یا متن های تبلیغاتی خوب باید درست و نوشته شده باشند که همه این کارها را انجام می دهیم. چندین همکار این کار را انجام می دهند و ما این کار را به طور حرفه ای با تیم خود انجام می دهیم.

 

3- تبلیغات در خود اینستاگرام

در این روش تبلیغاتی ، شما باید مبلغ دلار را در اینستاگرام شارژ کنید. البته این روش تبلیغاتی یک روش و روشی دارد که باید دنبال کنید و با توجه به آن ، مخاطبان هدف خود را در هشتگ های مختلف ، کلمات مختلف را در بخش جستجو در Explorer یا Instagram یا مخاطبان هدف خود را در قسمت صفحه اصلی نشان دهید. آن را بالا ببرید و نشان دهید که این روش مقادیر بیشتری دارد اما در عوض جامعه هدفمندتری دارد.

اما تیم ما به عنوان یک تبلیغ کننده در اینستاگرام ، و به عنوان یک تیم فعال در اینستاگرام برای بیش از 4 سال ، مخاطبان زیادی دارد و با توجه به اینفلوئنسرهایی که در این سال ها با آنها کار کرده ایم ، می توانیم تبلیغات در مقیاس بزرگ یا تبلیغات منفرد انجام دهیم. شما دامنه خوبی برای صفحه خود دارید. این تبلیغات می تواند تبلیغات محلی در شهر یا شهرستان شما ، در حومه شهرها یا در ایران در تمام حساب های محبوب اینستاگرام باشد که از 50،000 تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است.

اگر قصد انجام تبلیغات در اینستاگرام را دارید ، اطمینان حاصل کنید که در مرحله اول آن را به متخصصان این حوزه بسپارید تا صفحه خود را بررسی کرده و بهترین نوع تبلیغات و نوع آماده سازی را قبل از تبلیغ صفحه خود و بررسی اینکه چه نوع کلیپی باید ساخته شود ، بررسی کنید؟ چه تصویری باید ارسال شود؟ چه متن و نظری باید نوشته شود؟ یک داستان ارسال کنید یا یک پست؟ چگونه و چه کسی؟

اینها همه مواردی است که باید به دقت بررسی شود تا پول شما هدر نرود.

حتماً تا انتهای مقاله را بخوانید زیرا اطلاعات کاربردی بیشتری در مقاله ذکر شده است.

 

 

با دانستن مهمترین نکات موفقیت در اینستاگرام ، حتی در رویاهای خود درآمد کسب کنید. در دوره رایگان اینستاگرام یاد می گیرید که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید یا چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید. با ایجاد یک صفحه حرفه ای در اینستاگرام با استفاده از روش های تبلیغات اینستاگرام به راحتی درآمد کسب کنید. اینجا کلیک کنید.

 

 

یکی از راه های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از کمپین های تبلیغاتی است که فقط برای مدت کوتاهی دنبال کنندگان را افزایش می دهد. در کمپین های تبلیغاتی از هدایا و پول نقد برای افزایش پیروان استفاده می شود ، بنابراین پیروان فقط به دنبال اسپانسرهای کمپین می گردند بلکه داستان پست های کمپین تبلیغاتی را هدف قرار می دهند که فقط برای شرکت در این کمپین است و امیدوارند که برنده شوند. خیلی خوب! بازدیدها ، افزایش پیروان ، قرعه کشی قرعه کشی ، جوایز نقدی و هدایا را افزایش دهید. اما بلافاصله پس از پایان کارزار ، افت بزرگی رخ خواهد داد ، زیرا کاربران فقط صفحات غیرفعال را برای شرکت در مسابقه دنبال می کنند و سپس Al Anfal را دنبال می کنند !!!

کمپین های تبلیغاتی علی رغم نام بزرگشان بی ثبات و بی ارزش هستند. اما چرا بی ارزش است؟ زیرا الگوریتم های اینستاگرام به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی محبوبیت یک صفحه را کشف می کنند و هنگامی که ناگهان خراب می شود